وبلاگ تفریحی شیش

وبلاگ تفریحی , سرگرمی شیش , مطالب جالب و جذاب

وبلاگ تفریحی شیش

وبلاگ تفریحی , سرگرمی شیش , مطالب جالب و جذاب

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خبر جنجالی از آزاده نامداری پس از حادثه منا

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۰ ب.ظ

ازدواج مجدد آزاده نامداری






آزاده نامداری , مجری جنجالی که پس از ازدواج و طلاق با فرزاد حسنی , مجری جنجالی دیگر تلوزیون ایران و ماجراهای پس از آن از جمله عکسی که آزاده نامداری از کتک خوردنش توسط فرزاد حسنی رو کرد . به گزارش وبلاگ تفریحی شیش حال این مجری جنجال دیگری را پس از  حادثه منا اعلام کرد....

 

آزاده نامداری مجری خبرساز ایران، با انتشار یک پست جنجالی در اینستاگرامش، خبر از ازدواج مجددش داد.

متن کامل این خبر را از وبلاگ تفریحی شیش  بخوانید:

سلام
ازدیشب تاالان تو شوکم،،،توقع اینکه ایییین همه آدم وارد جزیی ترین حریم خصوصی من بشن رو نداشتم..مث همیشه انگار برداشتام اشتباه بود،واین بارم متاسفانه میدونم جریانی آزار دادن منو مدیریت میکنه،که دیگه مهم نیست،،اصلم همیشه این بوده که با هوادارام صادق باشم..میخواستم بعد این فاجعه ی تلخ عربستان وهمین طور ایام محرم وصفر حتما اینو بگم،که گویا نمیشه صبر کرد. من درمهرماه هزارسیصد ونود وچهار ازدواج کردم،،این خیلی شخصیه،اما بااتفاقات دیشب مجبورم الان اعلام کنم..
پ.ن.براتون آرزوی خوشبختی میکنم...

حال باید منتظر واکنش ها و جنجال های پس از این خبر باشیم
 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">