وبلاگ تفریحی شیش

وبلاگ تفریحی , سرگرمی شیش , مطالب جالب و جذاب

وبلاگ تفریحی شیش

وبلاگ تفریحی , سرگرمی شیش , مطالب جالب و جذاب

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

توهین اکبر عبدی


در چند روز گذشته کلیپ جنجالی از اکبر عبدی در مورد توهین به اعراب منتشر شد که در ادامه مطلب بصورت مفصل به این قضیه می پردازیم ....



این کلیپ که مربوط به ویژه برنامه مخصوص جشن روز عید غدیر از شبکه سه بصورت زنده پخش می شد در بخشی که اکبر عبدی مهمان برنامه بود و در قسمتی از صحبت هایش تصمیم به تعریف یک خاطره کرد , ولی نمی دانست همین خاطره کوتاه در روزهای آتی باعث جنجال های فراوان خواهد شد
خاطره در مورد سفر چندین سال قبل او به مکه جهت زیارت خانه خدا بود , او ادامه داد :
در شهر مکه در حال گذشتن از یک فروشگاه لوازم الکتریکی بودیم که یکی از ال سی دی های پشت ویترین در حال پخش راز بقا بود توجه من و دخترم (المیرا) را بخود جلب کرد , همانجا من با لباس احرام و المیرا با چادر محو تماشایی ان برنامه شدیم و در جلوی مغازه در پاساژ ولو شدم و در حال تماشا که مدیر کاروان ما را پیدا کرد و گفت شما کجایید همه جا را دنبالتان گشتم , در حال رفتن بودیم که ناگهان یکی از مغازه داران ان پاساژ جلوی ما را گرفت و با ریس کاروان چند جمله ای حرف زد , از او پرسیدم چه می خواهد , گفت که در مورد شما می پرسد که من به ایشان گفتم , ایشان اقای عبدی یکی از کمدین های معروف کشور ما و این خانم هم دخترشان هستند , ان شخص عرب گفت هم وزنت طلا می دهم , دخترات را اینجا بگذار و برو , در این لحظه مجری برنامه اقای حسینی که می خواست برنامه را کنترل کند گفت پس دخترتان را خواستگاری کرد , و اقای عبدی گفت بله برای پسرش که از آن عرب های دراز با صورتی پر از جوش های چرکی که حال آدم بهم می خورد بود !!!!! , در این موقع من جواب او را اینگونه دادم :
من هم وزن خودت و پسرت برایت می ر...نم

مجری برنامه که بسیار تعجب کرده بود و نمی دانست با تشویق حاضرین مسله را جمع کند یا حرف های دیگر !!!
جمله بعدی آقای عبدی این بود که مطمن هستم شبکه سه این قسمت حرف های من را سوت پخش می کند
(و این حرف اقای عبدی دلیلی برای اینکه ایشان نمی دانستند برنامه زنده و در حال پخش است و خیالش راحت بود قبل از پخش برنامه این قسمت حرف های او سانسور خواهد شد)

جنجال های پس از این برنامه آنچنان زیاد بود که از اعتراض عرب های هموطنمان گرفته تا حمله و فحش های رکیک به آقای عبدی در صفحه های اجتماعی آنچنان زیاد بود که آقای عبدی مجبور به معذرت خواهی در پیج اینستاگرامش و همچنین محاصبه و توضیح در مورد این مسله با شبکه اینترنتی تی وی پلاس شد , او در مصاحبه با تی وی پلاس اینگونه توضیح داد که اولا من نمی دانستم پخش زنده است و همچنین صحت گفته اش را نیز صحبت اخرش در مورد اینکه شبکه سه این قسمت از گفته هایش را سوت پخش خواهد کرد , یعنی آقای عبدی بر این باور بوده که این برنامه در حال ضبظ است و پخش مستقیم نیست و شبکه سه قبل از پخش این برنامه در زمان ادیت این قسمت حرف های آقای عبدی را سانسور یا به قول ایشان سوت پخش خواهد کرد!
ایشان در ادامه در مورد اعتراض هموطنان عرب گفت : بنده هرگز منظورم توهین به عرب ها نبوده چه برسد به عرب های هموطن خودمان , منظور من فقط ان شخص مغازه دار بود که چنین حرفی به بنده زد و از آنجایی که بنده فقط یک فرزند دارم و در این مورد بسیار حساس هستم در ان لحظه بسیار عصبانی شدم و منظورم فقط و فقط ان شخص بود و به عرب ها توهین نکردم , این قضیه مث این است که برای مثال من به اصفهان سفر کنم و با شخصی اصفهانی دعوایم شود , و همه اصفهانی ها ناراحت شوند
در آخر هم اگر هموطن های عزیز عرب سو برداشتی از این قضیه کرده اند , بنده از همه انها عذر می خواهم ......

با تشکر از شما مخاطبان وبلاگ شیش , نظر شما در باره ی رفتار آقای عبدی در این قضیه چیست ؟ در کل نظر خود را در باره این موضوع در قسمت نظرات بیان کنید !

با تشکر :مدیر بلاگ تفریحی شیش
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">